Tips & tricks de la Conferinta Future of Media 2017

La editia din acest an a conferintei Future of Media am primit invitatie ca si blogger. Nu pot decat sa ma bucur si sa le fiu recunoscatoare intregii echipei Evensys.

Imi place sa fiu la curent cu toate noutatile din aceasta industrie pentru ca este un domeniu dinamic si lucrurile se schimba periodic.

Mai jos am scris cateva randuri despre cateva  idei/sfaturi/sugestii care mi s-au parut interesante.

Acesta conferinta a fost joi,  23 noiembrie 2017, a fost impartita in 4 paneluri foare interesante.

Lucian Lipovan , Head of Digital Content de la PRO TV, a spart gheata. El ne-a vorbit despre provocarile jurnalismului digital. Ca si sfat ne-a spus „Nu fiti dependenti de un singur canal de distributie”. Este important sa diversificam instrumentele de promovare.

Cel de-al doilea invitat a fost Dragos Stanca de la Thinkdigital.  Afirmatiile care mi-a atras atentia au fost: „Data is the new oil” si „Nici un brand sanatos la cap nu o sa foloseasca clickbait-ul ca model de business”.

Mi-a placut prezentarea lui Lorand Balint de la Platypus Group.  El a vorbit despre tendinte si provocari in online si ne-a spus ca „Cea mai mare provocare a unui om de marketing este timpul”. Ca si sfat ne-a spus sa incercam ca in fiecare luna sa ne gandim la o campanie de promovare pentru un domeniu de activitate care nu ne este cunoscut. De asemenea, ne-a mai sugerat sa avem diverse activitati si hobby-uri pentru ca ne poate ajuta mai devreme sau mai tarziu ca si inspiratie in campanii sau alte provocari care le intampinam in viata de zi cu zi.

In cel de-al doilea panel au fost speackeri: Gabriela Lungu – Wings Creative Leadership Lab, Anca Ungureanu – Unicredit Bank Romania, Laurentiu Dumitrescu – Digital Star si Raluca Kisescu. Moderator a fost Claudia Chirilescu de la agentia Spoon.

Gabriela Lungu ne-a vorbit despre „E marketing”,  facand referire la 2 dintre companiile la care a lucrat (Notino si Airbnb).  Nu mai este niciun secret ca este ideal sa „poti oferi emotie clientului, fara sa te gandesti sa cuantifici acest lucru, fara sa te gandesti la o miza masurabila in cifre.” Consumatorul este si va fi stimulat sa cumpere intr-un context emotional.

Mi-a placut mult prezentarea Ancai Ungureanu si in special proiectul „Miercurea Mintilor Creative”,  care sustine business-urile mici si mijlocii. Un lucru de altfel de admirat si apreciat…mici antreprenori au nevoie de sustinere si promovare…

Ce de-al treilea panel a fost unul despre campaniile creative. Mi s-a parut funny studiul de caz prezentat de baietii de la agentia Mullen Lowe (Raul Gheba si Victor Oprisan). Dupa prezentarea lor am cautat filmuletele cu Giraf. Cu aceasta campanie au primit si un premiu pentru Social media in cadrul Fribra Festival, deci merita tot respectul…

Ultimul panel a fost despre influencer. De retinut este: „Daca vrei sa ai o relatie de succes cu un influencer, tine minte: Influence is not for sale! You are not buying views here, you are building a human face to your brand and build a relationship with the customer. You cannot put a price on that!”

In concluzie, a fost o zi full de informatii folositoare si buna dispozitie.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *