Cum a fost la retailArena – Omnichannel Day

Datorita si multumita Lianei Nicolae (Wall Street) am ajuns la cea de-a doua zi a conferintei retailArena – Omnichannel Day.

Cateva informatii de la aceasta conferinta:

Iulian Stanciu, Emag: Evolutia traficului de pe mobil este crescatoare, pentru Emag reprezinta mobilul reprezinta 64% din traficul total in 2017.

Oana Ilie, iSense Solutions: A avut o prezentare despre Tenditele Consumatorul Modern.

Top 5 categorii magazine ONLINE sunt: Electronice/Electrocasnice, Servicii de turism, Computer & accesorii, Bilete de transport auto, tren si avion, carti/Birotica/Papetarie si top 5 categorii magazine FIZICE sunt: Produse alimentare, Produse pentru curatenie, Imbracaminte/Incaltaminte, Cadouri/Flori, Produse cosmetice.

Mi s-a parut interesant ca a adus in discutie care sunt principalele motive pentru care oamenii prefera magazinele fizice si acestea sunt: pot sa vada produsul si sa-l testeze, sa cumpere produsele pe loc, ca le placa sa mearga la cumparaturi, nu platesc transport. Dar sa nu uitam ca exista avantaje pentru cumparaturile online: se pot compara produse si pretul acestora, nu se mai pierde timp in trafic si este mai comod, varietate produselor este mai mare.

In panelul format din Violeta Luca (Metro Cash & Carry), Victor Tighinean (Ecco Shoes), Mihai Patrascu (Evomag), Marian Alecsiu (F64) s-a discutat despre online vs offline, lucruri de imbunatatit pentru fiecare business in parte, ce se cumpara noaptea, care este targetul,  cat se vinde online si cat offline, cateva cuvinte despre Black Friday 2017.

Urmatorul speaker a fost Guido Jansen (Euroflorist). Acesta ne-a oferit exemple de A/B Testing pentru e-commerce.  A fost usefull!

Dupa a mai luat parte la un Panel format din   si s-a discutat despre creterea pietei de mobile, riscurile fiecarui business.

 

A fost o zi plina cu informatii folositoare si din industria de e-commerce, care creste de la an la an.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *